Vi stödjer Solidaritetsbloggen. Du kan också göra en insats!

2006/06/01

Pacific - Cafe Publik - 1 jun

Foto: Emelie Lager

    - Hej igen!
    Var och såg >>Pacific<< ikväll. Tyckte att dom var riktigt bra, han hade fin röst....
    = ...Jag blev också helt betagen av bandet som spelade igår. Det gav mina vänner och mig en sådan energi i den milda vårkvällen att man kunde ha tro att vi hade varit ute och festat en hel natt!...
    - Ja, musiken funkade helt klart bättre live än det jag hade hört innan på deras myspace sida. Jag fick en demo av bandet efter spelningen. Snyggt omslag som bådade gott så jag såg fram emot att få sätta skivan i spelaren. Men när jag kommer hem och ska lyssna så märker jag att skivan är tom! Dom hade glömt bränna någon musik på den!...
    = Oj, vilket litet drama!...

1 Comments:

At 11:58, Blogger munkiz said...

pff wow! ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home





































Powered by Blogger


Bloggtoppen.se